به گزارش کرب و بلا، مسئول بخش بین‌الملل شبکه عبرات از  راه‌اندازی بخش انگلیسی تلویزیون اینترنتی عبرات جهت بهره‌مندی مخاطبان و دوستداران اهل‌بیت (ع) از پیام رهایی‌بخش نهضت عاشورا و حرکت بزرگ اربعین خبر داد.

 

به گفته «حجت‌الاسلام عبدالرضا بحرانی»، در حال حاضر این شبکه اینترنتی به صورت مناسبتی فعالیت خواهد کرد اما پخش برنامه‌های متنوع  این شبکه اینترنتی در ماه محرم و صفر به صورت شبانه‌روزی خواهد بود.

 

مسئول بخش بین‌الملل شبکه عبرات با بیان اینکه کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین  در راستای انجام مأموریت خود جهت نشر و ترویج فرهنگ اهل‌بیت و نهضت عاشورا، با تولید برنامه متنوع از ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی استفاده می‌کند، ابراز امیدواری  کرد تا ماه محرم 1400 زبان‌های دیگر به این شبکه اینترنتی افزوده شود.

 

یادآور می‌شود شبکه اینترنتی عبرات، در راستای انعکاس پیام اربعین حسینی و به تصویر کشیدن عشق و محبت دلدادگان و پیروان اهل‌بیت (ع)، به ساحت ملکوتی حضرت سیدالشهدا(ع) و اصحاب بزرگ ایشان، مهرماه سال جاری توسط کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین راه‌اندازی شد.

 

مباحث معرفتی، پخش زنده حرم‎های مطهر، مرثیه، شعر، ادب و فرهنگ اربعینی از جمله محورهای تولید و پخش برنامه در این شبکه اینترنتی است که با نشانی abarat.tv در خدمت عموم علاقه‌مندان قرار دارد.