به گزارش کرب و بلا، کتاب «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند» نوشته «داوود غفارزادکان» روایتی داستانی از واقعه تاریخی کربلا و حادثه عاشورا است.

 

نویسنده در این کتاب آمیزه‌ای از هنر و تکنیک و مضمون را برای مخاطبان خود به ارمغان آورده  و هر بخش از کتاب خود را بنا بر روش نگارش مقاتل با محتوایی به هم پیوسته و منزل به منزل شکل داده و مخاطب را بر همین مبنا تا درون واقعه هدایت می‌کند.

 

این کتاب با متن روایی- داستانی- تاریخی بر پایه مستندات شکل گرفته اما هرگز اثری از کپی‌برداری و یا کلیشه‌سازی در آن به چشم می‌خورد.

 

نویسنده  در این کتاب تلاش بسیاری کرده است حال و هوایی تاریخی به مخاطب ارائه نماید و در روایت‌ها ساختار تاریخ را حفظکند و بر این اساس می توان این کتاب را نمونه‌ای قابل تأمل از ادبیات تاریخی دانست که مسیر حرکت کاروان امام حسین (ع) از مدینه به سمت کوفه را بازخوانی می‌کند.

 

کتاب سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند نوشته داوود غفارزادگان در 132 صفحه و قیمت 21000 تومان که به چاپ دوم رسیده است را می‌توانید از انتشارات کتاب نیستان و فروشگاه‌های اینترنتی کتاب دریافت نمایید.