به گزارش کرب و بلا، به همت متخصصان بازی‌سازی مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی، بازی «سفیر عشق» به عنوان بزرگترین پروژه بازی کامپیوتری ایرانی - اسلامی، همزمان با 5 جمادی الاول؛ سالروز ولادت حضرت زینب (س) رونمایی خواهد شد.

 

این بازی مهیج و ماندگار، داستان حضور حضرت مسلم بن عقیل (ع) در شهر کوفه به عنوان سفیر امام حسین (ع) را روایت می‌کند. شخصیت اول این بازی «مهران ایرانی» از شیعیان امام علی (ع) است که پس از شهادت امام حسن مجتبی (ع) به یاری سومین امام شیعیان می‌شتابد.

 

سازندگان این بازی رایانه‌ای تلاش دارند برای نخستین بار در یک روایت تعاملی، مخاطبان بازی‌های رایانه‌ای را از منظر جذاب و تأثیرگذار با فضای تاریخ اسلام آشنا کنند.

 

این بازی رایانه‌ای با بهره‌مندی از آخرین فناوری‌های روز بازی‌سازی دنیا، در تمامی حوزه‌ها اعم از مدل‌سازی، ریگ، پویانمایی و… تولید شده و موتور مورد استفاده جهت توسعه آن Unreal Engine 4 است که یکی از قدرتمندترین ابزار‌های روز دنیا و مورد استفاده بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی جهانی است.

 

«سفیر عشق» به تهیه‌کنندگی مهدی جعفری جوزانی ساخته شده و سالار عقیلی به عنوان خواننده تیتراژ این بازی، قطعه‌ای متفاوت با همین نام برای این اثر ارزشمند اجرا کرده است.