به گزارش «کرب و بلا» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در جلسه مدیران شهرستانی ستادهای عتبات عالیات استان گفت: فاز مقدماتی کار توسعه حرم طفلان مسلم به عنوان یک پروژه عظیم آغاز شده و امیدواریم با توجه به روند پروژه به زودی شاهد سرعت گرفتن و اتمام  طرح در مدت زمان تعیین شده باشیم.

 

حامد کبودوند، تأکید کرد: عتبات مقدسه عراق به نقطه اشتراک مردم عراق و ایران تبدیل شده است و این نقطه مشترک و وحدت آفرین باید روز به روز با حمایت مردم این دو کشور و بدون نگاه قومیتی تقویت شود.

 

9-12-4.jpg

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از تشکیل شبکه فعالان اربعین حسینی در استان قزوین خبرداد و افزود:  امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی برویم اما امیدواریم با ریشه کنی هر چه سریع‌تر این ویروس منحوس، بتوانیم این مسیر عاشقی را بپیماییم.

 

وی در ادامه افزود: خوشبختانه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین با همکاری و همیاری تمامی خادمان و موکب‌ داران توانسته بخشی از فعالیت‌های خود را در زمینه اهدای نذورات به خوبی عملیاتی کند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: با کمک‌های مردمی و مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات، وسعت حرم و بارگاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) در نجف اکنون 20 برابر شده و به‌عنوان بزرگترین سازه زیارتی مسقف دنیا، پیشکش آستان اهل بیت (ع) می‌شود.