به گزارش کرب و بلا، پروژه بازسازی اماکن مقدسه عتبات عالیات از جمله حرمین امامین عسکریین (ع) در شهر سامراء با برنامه ریزی ستاد بازسازی عتبات عالیات وو مشارکت خیران و دوستداران اهل بیت (ع) ادامه دارد.

 

بر اساس اعلام این ستاد ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) و علاقه‌مندان جهت مشارکت در بازسازی و توسعه حرم امامین عسکریین (ع) می‌توانند به دو روش نقدی و غیر نقدی همچنین به عنوان خادم افتخاری با تخصص مورد نیاز ستاد در پروژه‌ها و اعتاب مقدسه اقدام نمایند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #233* تلفن همراه و انتخاب گزینه «سامرا» به صورت نقدی در توسعه حرم امامین عسکریین (ع) مشارکت کنند. هم چنین می‌توانند با مراجعه به ستادهای بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور و پرداخت مبلغ دلخواه به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان (POS) در قبال دریافت رسید مالی یا قبض مشارکت نمایند.

 

تکمیل فرم خادم افتخاری با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات، مراجعه به ستادهای سراسر کشور و تکمیل فرم درخواست خادمی تبرعی و مراجعه به ستادهای سراسر کشور و اهدا نذورات به مسئولین ستادها نیز از دیگر روش‌هایی است که ستاد بازسازی عتبات عالیات برای مشارکت در این امر معرفی نموده است.

 

گفتنی است برای استفاده اقلام سرمایه‌ای مانند (فرش، لوستر، مصالح ساختمانی، ماشین آلات صنعتی، خودرو و…) همچنین مواد اولیه تهیه غذا مانند (برنج، گندم، حبوبات و ….) با توجه به نیت نذر کننده و نیاز ستادهای مستقر در عراق و ستادهای استانی همچنین بررسی مایحتاج اعتاب مقدسه، تصمیم‌گیری و اقدام می‌شود.