به گزارش کرب و بلا، رایزنی فرهنگی ایران در پاریس با هدف بزرگداشت اربعین شهادت حضرت سیدالشهدا(ع)، اقدام به برپایی نمایشگاه سه‌بعدی «تجلی وحدت در کثرت» با محوریت رویداد بزرگ راهپیمایی اربعین نموده است.

 

این اقدام در راستای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی رایزنی فرهنگی ایران و با هدف تهیه و تدوین محتواهای فرهنگی و هنری در بسترهای مختلف فضای مجازی با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت تجمعات مختلف در فرانسه صورت گرفته است.

 

در این نمایشگاه زیباترین تصاویر از مشارکت گسترده شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از نقاط مختلف جهان در گردهمایی جهانی  اربعین به صورت تصاویر سه‌بعدی ارائه شده است.

 

این نمایشگاه با هدف آشنایی مخاطبان فرانسوی و ایرانی با شکوه و عظمت راهپیمایی اربعین حسینی با تأکید بر حضور ادیان و ملیت‌های مختلف و بیش از هر چیز بر تجلی همدلی معناگرایان علی‌رغم تعدد و تکثر ظاهری در این رویداد عظیم می‌پردازد.

 

نمایشگاه مجازی اربعین؛ تجلی وحدت در کثرت که از تاریخ هفتم اکتبر (شانزدهم مهرماه) آغاز شده و تا 17 نوامبر، (17 آبان ماه) ادامه خواهد داشت، با نشانی www.artsteps.com  قابل بازدید برای عموم علاقه‌مندان و مخاطبان در گوشه و کنار جهان است.