به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام»، حبیب الله دهمرد، مشاور عالی ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات و مدیر اجرایی پروژه صحن حضرت الزهرا سلام الله علیها در حاشیه بازدید خود از کارگاه های آفرینش های هنری ستاد بازسازی عتبات عالیات در اصفهان در جمع مسئولین و هنرمندان این ستاد ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه و شهادت بی بی دو عالم فاطمه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: ایرانیان به دلیل عشق و علاقه خود به ائمه اطهار علیهم السلام توفیق حضور و مشارکت در فعالیت های مرتبط با ائمه را همراه داشته اند و همراه خالاصانه در این عرصه گام نهاده‌اند.

وی با اشاره به حجم فعالیت های صورت گرفته توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق و سوریه افزود: به حق کارهای عظیمی در عرصه های عمرانی و هنری در کشور عراق و سوریه صورت گرفته است که این موضوع نشان دهنده عشق و ارادت ایرانیان به ائمه است و ما باید زمینه های استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی را فراهم کنیم.
مشاور عالی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و مدیر اجرایی پروژه صحن حضرت الزهرا
سلام الله علیها نجف در ادامه با اشاره به هنر هنرمندان اصفهانی اظهار داشت: فعالیت های صورت گرفته توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان نشان دهنده هنر خالصانه و عشق حقیقی هنرمندان و مردم خوب اصفهان به ائمه اطهارعلیه السلام است.
وی اظهار امیدواری کرد هنرمندان و مردم اصفهان بتوانند بیش از گذشته در امر بازسازی بقاع ائمه در کشور عراق مشارکت و حضور داشته باشند.
دهمرد در ادامه با اشاره به بازدید خود از کارگاه آفرینش های هنری ستاد بازساز عتبات اصفهان بیان داشت: هنر هنرمندان اصفهانی در خور توجه و تقدیر است و انتظار می رود هنرمندان اصفهانی بیش از گذشته یاری گر ستاد بازسازی عتبات باشند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر ارتباط هنرمندان اصفهانی با دیگر هنرمندان کشور تاکید کرد: امر بازسازی حرم امامین مدفون در کشور عراق مختص هنرمندان یک استان نیست و باید هنرمندان استان های مختلف کشور با تعامل و ارتباط با یک دیگر در این امر خطیر گام بردارند.
مشاور عالی ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات و مدیر اجرایی پروژه صحن حضرت الزهرا
سلام‌الله‌علیها نجف در ادامه با اشاره به پروژه صحن حضرت الزهراسلام الله علیها در حرم امام علی علیه‌السلام اظهار داشت: در حال حاضر این پروژه با عنایت الطاف الهی و کمک های خالصانه ایرانیان بسیار از برنامه زمانبندی خود در حال اجرا است.
وی همچنین به طراحی و اجرای پروژه مشابهی با عنوان صحن حضرت زینب
سلام الله علیها در کربلا بیان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات اجرای پروژه مشابه صحن حضرت الزهرا سلام الله علیها با عنوان صحن حضرت زینب سلام الله علیها در کربلا را در دستور کار خود قرار داده که امید است با اطلاع رسانی خوب رسانه های گروهی و مشارکت مردم خیر ایران زمین شاهد اجرای سریع این پروژه باشیم.

 


برگرفته از مهر