به گزارش کرب و بلا، کتاب «اجاره نشین خیابان الامین» تازه‌ترین اثر «علی‌اصغر عزتی پاک» اثری رمان گونه و دراماتیک اما کاملا مستند و غیر مخیل، از کرامت حضرت رقیه (س) است.

 

این کتاب روایت زندگی شخصیتی تواب به نام «جمال فیض‌اللهی» است که کرامتی از حضرت رقیه (س) وی را متحول می‌کند و پس از آن سال‌ها مجاور حرم دردانه سیدالشهداء (ع) می‌شود. با شروع جنگ داخلی سوریه و ظهور داعش، وی به عنوان عضو هسته اولیه مدافعین حرم دوران جدیدی از زندگی در سوریه را تجربه می‌کند.

 

نویسنده در صفخات این کتاب، مشاهدات جمال از جنایت‌های داعش و روایت وی از شکل گیری هسته اولیه مدافعان حرم و ده‌ها ماجرای مستند و شگفت انگیز را با قلمی روان و جذاب به تصویر کشیده است.

 

علی اصغر عزتی پاک، مدیر بخش داستان موسسه «شهرستان ادب» و برنده جوایزی نظیر کتاب سال دفاع مقدس، کتاب سال سلام و کتاب سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و تاکنون کتابهایی چون «آواز بلند»، «باغ کیانوش»، «زود بر می گردیم»، «باغهای همیشه بهار» و «میمانم پشت در» به قلم این نویسنده به چاپ رسیده است.

 

کتاب اجاره نشین خیابان الامین، تازه‌ترین اثر این نویسنده بزودی توسط انتشارات «نشر معارف» منتشر و روانه بازار کتاب خواهد شد.