به گزارش کرب و بلا، پس از استقبال قابل توجه هنرمندان هیئتی از نخستین دوره این جشنواره، جامعه ایمانی مشعر با انتشار فراخوانی از هنرمندان و فعالان هیئات سراسر کشور جهت ارسال اثر به این جشنواره دعوت کرد.

 

این جشنواره در دو بخش تلویزیونی با محورهای: اطلاع‌رسانی هیئات در قالب تیزر تلویزیونی، هیئت خانوادگی در قالب نماهنگ، گزارش مستند خدمات و اقدامات هیئت  با اولویت موضوع کرونا و نیز در بخش رادیویی با محورهای اطلاع‌رسانی هیئت در قالب آنونس رادیویی، هیئت و خانواده در قالب پادکست و خدمات اجتماعی هیئت در قالب گزارش کوتاه رادیویی پدیرای آثار هنرمندان است.

 

پس از بررسی کلیه آثار ارسالی توسط هیئت کارشناسی، تعداد 20 اثر به بخش رقابتی راه خواهند یافت و در نهایت بر اساس معبارهای هیئت داوران امتیازدهی و رتبه‌بنذی انجام  و از صاحبان آثار برگزیده هر بخش  با اهداء جوایز تقدیر خواهد شد.

 

شرکت در این جشنواره برای کلیه نهادهای دولتی، غیر دولتی و اشخاص آزاد است. هر نفر می‌تواند با حداکثر سه اثر که مراحل تولید آن بعد از سال 96 باشد در هریک از بخش‌های فراخوان شرکت نماید.

 

علاقه‌مندان به شرکت در دومین جشنواره تولیدات رادیو و تلویریون هیئت تنها تا 31 تیرماه فرصت دارند آثار خود را از طریق وب سایت heyat.tv به دبیرخانه جشتواره ارسال نمایند و این مهلت تمدید نخواهد شد. همچنین اطلاعات تکمیلی فراخوان از طریق همین وب گاه در دسترس قرار گرفته است.