به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام»، حجت الاسلام علی مرادی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات که با حضور جمعی از مسئولین در سالن  شهدای گمنام فرمانداری بیجار برگزار شد، اظهار داشت: کمک به عتبات عالیات و توجه به بازسازی و آبادانی حرم ائمه اطهار علیهم‌السلام ضروری و ثواب آن موجب سعادت اخروی و دنیوی خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم مشارکت و همکاری مردم در راستای بازسازی عتبات عالیات افزود: در راستای بازسازی عتبات عالیات باید از مردم نیز بهره گرفت و این کار خداپسندانه را با پشتوانه مردم به انجام رساند.

وی همچنین به عشق و ارادت مردم ایران اسلامی به اهل بیت علیهم‌السلام اشاره کرد و یادآور شد: به واسطه همین ارادت قلبی است که مردم به صورت خودجوش در روند بازسازی عتبات عالیات مشارکت دارند و در این امر خداپسندانه سهیم می شوند.

امام جمعه بیجار با تاکید بر لزوم توجه به این مسئله مهم در جامعه اضافه کرد: توجه به روند بازسازی عتبات عالیات موجب حفظ و گسترش شعائر دینی و مذهبی بوده و عزت شیعیان را به دنبال خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان ما به ویژه سلفی‌ها و تکفیری‌ها به دنبال خدشه وارد کردن و کمرنگ جلوه‌ دادن اعتقادات مسلمانان هستند، اظهار داشت: لازم است توجه ویژه‌ای به اعتقادات مذهبی افراد و بالاخص جوانان شود و روحیه دینمداری را بین آنها بیش از پیش ترویج داد.

وی در پایان یاد آور شد: با توکل به خداوند و با پشتوانه مردم، مساعدت خیرین و معتمدین و مسئولان ادارات و ارگان‌ها زمینه‌های لازم برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در سطح شهرستان بیجار در نظر گرفته شده است.

 


برگرفته از مهر