به گزارش «کرب و بلا» مدیرعامل شرکت «شمسا» در تشریح هزینه‌های اعزام به عتبات عالیات اظهار داشت: اعزام زائران به دو صورت زمینی و هوایی انجام می‌شود و این سفرها در قالب گروه‌های قیمتی و درجه‌بندی متفاوتی ارائه شده است.

 

به گفته «مصطفی قاسمی» در اعزام‌های هوایی گروه‌های «2 الف، 2 ب، 3 ب» و در اعزام‌های زمینی گروه‌های «2 الف و 3 ب» پیش‌بینی شده است که هر کدام از این اعزام‌ها نیز با هزینه متفاوتی به عتبات مشرف می‌شوند. در کاروان «درجه 2 الف» هزینه اعزام به عتبات برای بزرگ‌سال 4 میلیون و 48 هزار و 900 تومان و برای 2 تا 12 سال 3 میلیون و 235 هزار و 100 تومان است. در کاروان «درجه 3 ب» هزینه اعزام برای بزرگ‌سال 3 میلیون و 759 هزار و 400 تومان و برای 2 تا 12 سال 3 میلیون تومان است. همچنین برای اسفندماه کاروان «درجه 2 ب» نداریم.

 

مدیرعامل شرکت شمسا در ادامه با اشاره به اینکه اعزام‌های زمینی در حال حاضر فقط از مرز شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مهران) انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برای سفرهای زمینی دو گروه درجه «2 الف و 3 ب» در نظر گرفته شده است که هزینه اعزام برای کاروان درجه «2 الف» دو میلیون 312 هزار تومان و کاروان «درجه 3 ب» دو میلیون و 22 هزار و 600 تومان است.

 

سفر به اماکن متبرکه عتبات عالیات هم‌اکنون بدون مشکل در حال انجام است و روند اعزام زائران به صورت عادی تا 23 اسفندماه ادامه دارد و پس از آن سفرهای ویژه نوروز آغاز می‌شود.