به گزارش «کرب و بلا» نخستین گردهمایی آموزش محور خادمین فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور از روز چهارشنبه 23 بهمن‌ماه با حضور خادمین فرهنگی این ستاد در ساختمان بعثه مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم آغاز به کار کرد.

 

معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در مراسم افتتاحیه این گرد هم آیی ضمن تقدیر از کمک‌های مردمی به این ستاد اظهار داشت: مردم در تمامی استان‌ها به ویژه استان‌های کم برخوردار برای کمک به بازسازی عتبات عالیات پیش‌قدم هستند که این موضوع نشان از عشق و علاقه مردم به عتبات عالیات است.

 

«یوسف افضلی» با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جذب نذورات مردمی جهت بازسازی اماکن متبرکه در نجف اشرف و کربلای معلی تصریح کرد: خادمین فرهنگی ستادهای بازسازی عتبات عالیات با شناسایی ظرفیت‌های موجود در مناطق خود بستری مناسب برای جمع‌آوری نذورات مردمی فراهم سازند.

 

وی بر اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی به روز و نوین در سراسر کشور تأکید کرد و افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات از طرح‌های فرهنگی حمایت می‌کند و ستادهای استانی با ارائه طرح‌های خود هماهنگ با ستاد مرکز در راستای اجرایی نمودن برنامه‌های فرهنگی تلاش کنند.

 

معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات، اعتماد مردم و دوستداران اهل‌بیت (ع) در اهداء نذورات و کمک‌ها به این نهاد مقدس را ستود و خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها به‌ گونه‌ای نباشد که اعتماد مردم به این نهاد مقدس دچار خدشه شود.

 

یادآور می‌شود نخستین گردهمایی خادمین فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات از روز چهارشنبه 23 بهمن‌ماه با حضور خادمین فرهنگی این ستاد در شهر مقدس قم آغاز شد و روز جمعه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.