به گزارش «کرب و بلا» شورای داوری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران پس از برگزاری دو نشست هم‌اندیشی و بررسی آثار شرکت‌کننده در جشنواره، اسامی نامزدهای دریافت تندیس برترین وب‌سایت و اپلیکیشن را اعلام کرد.

بر اساس بیانیه شورای داوران، وب‌سایت تخصصی امام حسین (ع) «کرب و بلا» برای چهارمین سال به‌عنوان نامزد وب‌سایت برتر گروه دین و معارف جشنواره وب و موبایل معرفی ‌شد.  این در حالی است که پایگاه تخصصی امام حسین (ع) سال 91 و در پنجمین دوره این جشنواره موفق به کسب عنوان نخست و دریافت تندیس وب سایت برتر گروه دین و معارف جشنواره شد.

کرب و بلا پیش از این و در سال های 93 و 97 نیز از سوی هیئت داوران به عنوان یکی از پنج نامزد دریافت تندیس وب سایت برتر جشنواره وب و موبایل معرفی شده بود. 

 پایگاه‌های اطلاع‌رسانی «راهنمای زائر اربعین»، «کتابخانه مجازی الفبا»، «معجزه» و «خیمه » دیگر وب سایت های این حوزه هستند که در کنار کرب و بلا برای دریافت تندیس وب سایت برتر جشنواره دوازدهم با هم رقابت می‌کنند.

رأی‌گیری برای انتخاب برگزیدگان نهایی، از صبح یکشنبه 6 بهمن 1398، با دادن دسترسی به صاحبان اثر ثبت‌شده در جشنواره، آغاز خواهد شد.

در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران بیش از 2200 اثر در 56 گروه ثبت‌نام شد. مرحله اول داوری با مشخص شدن 12 اثر برتر هر گروه، روز چهارشنبه، 2 بهمن به پایان رسید. در نشست دو روزه داوران پس از بررسی 12 اثر برتر هر گروه، 5 کاندید انتخاب شدند.

جشنواره وب و موبایل ایران هرساله با هدف توسعه فضای کسب و کارهای آنلاین، کمک کردن به استارتاپ های نوپا برای بیشتر شناخته شدن و نیز شناخت بیشتر مردم از ابزارهای جدید وب و موبایل در راستای کمک به زندگی بهتر، سالم و مدرن در گروه‌های مختلف اقدام به فراخوان از فعالان این حوزه نموده و پس از بررسی آثار رسیده در هر گروه یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رأی داوران به‌عنوان برگزیده معرفی می‌کند.

لازم به ذکر است دوازدهمین دوره این جشنواره روزهای 24 و 25 بهمن‌ماه با اعلام برترین وب‌سایت و اپلیکیشن به کار خود پایان خواهد داد