به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا؛ یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ 25 و 26 بهمن‌ماه با حضور وزیر ارتباطات، نمایندگان مجلس و معاون فضای مجازی دادستانی کل در محل پژوهشگاه نیرو و با هدف کمک به رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران برگزار شد.

این جشنواره هر ساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رأی داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

علاوه بر بخش داوری، در بخش دیگری از جشنواره که تحت عنوان نگاه مردمی برگزار می‌شود، وبسایت یا نرم‌افزار موبایل برگزیده توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می شود. در این بخش محبوب‌ترین وبسایت یا نرم‌افزار موبایل ایران توسط صدها هزار رأی مردمی انتخاب می‌شود.

در این جشنواره، سایت کرب‌وبلا در حوزه دین و معارف جز پنج سایت برتر قرار گرفت. شایان ذکر است که پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، در سال 91 تندیس بهترین سایت در حوزه دین و معارف را کسب نموده و در سال‌های 93 و 97 نیز کاندید دریافت تندیس برگزیده شده است.