به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، اغلب کسانی که در پیاده روی با شکوه و معنوی اربعین شرکت می‌کنند با دو مشکل عمده مواجه می شوند:

 

اول: گم کردن همراهان؛

 با استفاده از امکان سفر گروهی نرم افزار اطلس اسلام می توانید هر زمانی که اراده کنید موقعیت دوستان و همراهان خود را بر روی نقشه مشاهده کرده تا به راحتی دوستان خود را پیدا کنید.

 

دوم: نیازهای ضروری و یا اضطراری

اگر در مسیر پیاده روی با هر مشکلی مواجه شدید و نیاز به کمک داشتید از طریق نرم افزار اطلس اسلام و بخش خدمات آن، قادر خواهید بود مشکل خود را به راحتی مطرح کرده و تیم پشتیبانی نرم افزار اطلس اسلام در کمترین زمان ممکن به صورت مشاوره‌ای و یا حضوری به بررسی مشکل و حل آن اقدام خواهد کرد.

همچمین نرم افزار اطلس اسلام خدمات ویژه‌ای به موکب داران ارائه می‌دهد؛ با امکان ثبت موکب، زائران می‌توانند مکان موکب و خدماتی را که موکب ارائه می‌دهد بر روی نقشه مشاهده کنند.

 

معرفی 86 مکان زیارتی در عراق

و در نهایت اینکه در این اطلس، حدود 86 نقطه زیارتی عراق معرفی شده تا مکانی در عراق نباشد که زائر بعد از بازگشت از این سفر معنوی حسرت بخورد که چرا به آن مکان‌های مقدس نرفته است و خدمات دیگری که با نصب این نرم افزار با آن آشنا خواهید شد.

زائرین اربعین می‌توانند نسخه رایگان این نرم افزار ارزشمند را از کافه بازار و لینک‌های زیر دانلود کنند.

نسخه iOS (سیب اپ):

bit.ly/2E4cRP8

نسخه اندروید:

bit.ly/2zzDHtZ

نسخه اندروید (کافه بازار):

bit.ly/2Qdejj5

77777777.jpg