مرضیه عباس‌آبادی مسئول آکادمی زیتون در گفت‌وگو با پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، گفت: موسسه زیتون، یک سازمان مردم‌نهاد و غیرانتفاعی است که به فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تخصصی در حوزه امام حسین علیه‌السلام می‌پردازد. در واقع اصلی‌ترین ویژگی و مزیت زیتون (که به وجهه عمومی آن نیز بدل شده است)، تمرکز فعالیت‌ها در حوزه امام حسین (ع) و ایجاد مرکزی جامع و معتبر در موضوعات تخصصی معرفی سیدالشهدا (ع) به جهانیان است.

عباس آبادی با اشاره به اهداف تشکیل واحد آموزشی زیتون گفت: این واحد فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف و در قالب پنج حوزه تحت عنوان «مدرسه معارف حسینی»، «مدرسه مدیریت»، «مدرسه رسانه»، «مدرسه پژوهش» و «مدرسه هنر» آغاز نموده است. در تعریف تمامی دوره‌های آموزشی در قالب مدرسه‌های فوق تا حد امکان تلاش شده است تا در محتوای کارگاه‌های آموزشی، مخاطبین با فرهنگ حسینی، حماسه عاشورا و مکتب اهل‌بیت (ع) آشنا شوند.

مسئول آموزشی زیتون گفت:همزمان با دهه اول محرم، سلسله کارگاه‌های معارف حسینی در آکادمی زیتون با هدف شناخت بیشتر عظمت عاشورا از 20 الی 27 شهریور برگزار خواهد شد. در این کارگاه از اساتیدی دعوت شده که به طور تخصصی در حوزه‌های مورد بحث تحقیقات جامع داشته و نیز تالیفات انجام داده‌اند و کاملا با رویکردی علمی و آکادمیک مباحث مرتبط را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

وی در خصوص نحوه ثبت‌نام و راه‌های ارتباطی جهت شرکت در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی گفت: کلیه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت آکادمی زیتون به نشانی zeitoonacademy.com و یا با عضویت در شبکه‌های اجتماعی این واحد در جریان آخرین اخبار و اطلاعات راجع به فعالیت‌های آموزشی قرار بگیرند. در ضمن شماره تماس 02191009596 داخلی 208 نیز پاسخگوی سوالات افراد خواهد بود.

لازم به ذکر است که شرکت در این کارگاه‌‌ها برای عموم آزاد و رایگان است.

 

pic1.jpg