پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، تولیت خیمه‌گاه حسینی و معاون تشریفات و روابط عمومی حرم مطهر امام حسین (ع) از پروژه ساخت نیم ضریح مقام خیمه‌گاه حضرت امام سجاد (ع) در شیراز دیدن کرد.

در این بازدید که اسکندر قاسمی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس و عباس فخار مسئول دفتر فنی ستاد بازسازی عتبات عالیات حضور داشتند، تولیت خیمه‌گاه حسینی در جریان آخرین مراحل ساخت این پروژه عظیم قرار گرفت.

فاضل ابودگه معاون تشریفات و روابط عمومی حرم مطهر امام حسین (ع) در حاشیه این دیدار و در جمع خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با بیان اینکه خدمت به ساحت مقدس ائمه معصومین (ع) جزء عنایات خاصه خدای متعال است که به بندگان شایسته خود عطا می‌کند، گفت: باید قدر این خادمی بارگا‌ه‌های اهل بیت رسول الله (ص) را دانست زیرا این بزرگان انواری از ذات مقدس الهی هستند.

وی با اشاره به اینکه کربلا مدار جهان هستی هست، ادامه داد: شما مشاهده می‌کنید که در اربعین چه جمعیت عظیمی برای خشنودی امام زمان (عج) و قرار گرفتن در مدار حسینی در گرداگرد حرم مطهر امام حسین (ع) جمع می‌شوند و این نشان از این دارد که امام حسین (ع) یک حقیقت همیشه زنده است که شمع وجود این خون خدا هرگز خاموش نخواهد شد.

تولیت خیمه‌گاه حسینی در پایان با ابراز خرسندی از روند ساخت ضریح مطهر خیمه‌گاه حضرت امام سجاد (ع) از زحمات همه هنرمندان و خادمان ساخت این پروژه مقدس تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که این نشان ماندگار بتواند یاد و نام مقدس حضرت علی بن الحسین، امام سجاد (ع) را بیش از پیش گسترش دهد.