به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، به نقل از مرکز اطلاع‎رسانی آستان حسینی؛ شیخ علی قرعاوی، مسئول شعبه مدارس دینی آستان حسینی (ع) با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره آموزشی فقه، اصول عقاید، اخلاق، منطق، زبان عربی و دروسی از قرآن کریم به همان شیوه‌ای که در حوزه نجف اشرف و مدرسه دینی امام حسین (ع) آموزش داده می‌شود، ارائه خواهد شد.

وی همچنین با بیان این که این طرح از سال 2013 آغاز شده است، افزود: این نوع آموزش با مشخص‌کردن ساعاتی برای دریافت دروس و سخنرانی‎ها به صورت مستقیم و از طریق برنامه (wevo) که امکان ایجاد ارتباط مستقیم میان دانشجویان و اساتید را می‌دهد، انجام می‌شود.
 

916131_607.jpg


قرعاوی در ادامه با اشاره به حضور دانشجویانی آشنا به زبان عربی از مراکش، عمان، فرانسه و آمریکا در دوره‌های گذشته، تصریح کرد: امکان ثبت‌نام در این دوره و دریافت دروس و سخنرانی‌ها از هر گوشه از جهان امکان‌پذیر است.

وی همچنین با بیان این‌که این دوره از روز شنبه دوم تیر ماه مصادف با نهم شوال آغاز می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی https://alhussain-sch.org/registration/ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 009647723617952 ‎تماس بگیرند.