به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌و‌بلا، روز چهارشنبه 29 فروردین‌ ماه سه هزار و 46 زائر در قالب 81 کاروان وارد کربلای معلی شدند و دو هزار و 285 زائر در قالب 61 کاروان این شهر مقدس را به سمت سامرا، کاظمین و نجف اشرف ترک کردند تا دیگر اعمال زیارتی خود را در این شهرهای مقدس به انجام رسانند.

در حال حاضر هشت هزار و 969 زائر در قالب 206 کاروان زیارتی در کربلا حضور دارند که به ترتیب در روزهای 27، 28 و 29 فروردین وارد این شهر مقدس شده‌اند که در مقایسه با تعداد پنج هزار و 471 زائری که در بازه زمانی 24 تا 26 فروردین در کربلا حضور داشتند، افزایش تعداد زائران را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های هواشناسی، آسمان شهر کربلا در ساعت‌های آتی و طی امروز، کاملا صاف و آفتابی است و فردا نیز شاهد آسمانی صاف و آفتابی اما با سه درجه افزایش دما، خواهیم بود.

زائران کشورمان که در قالب کاروان‌‌های زیارتی از مرز هوایی یا زمینی وارد عراق می‌شوند، سه روز در نجف، سه روز در کربلا و یک روز در کاظمین اسکان می‌یابند و افزون بر خدماتی همچون اسکان، حمل و نقل، تغذیه و بهداشت، از خدمات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری نیز برخوردار می‌شوند.