به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، ذبیح‌الله بابایی، در جریان بازدید مدیر کل صدا و سیمای استان از پایان کار ساخت نیم ضریح حرمین امامین عسکریین (ع)، با تقدیر از عملکرد مدیران و کارکنان صدا و سیمای استان در امر جذب کمک‌های مردمی و اطلاع‌رسانی از عملکرد این ستاد اظهار کرد: تعامل رسانه استانی با این ستاد موجب افزایش کمک‌های مردمی و خیرین به ستاد بازسازی عتبات عالیات شده است.
وی با اعلام این‌که کار ساخت نیم ضریح در زنجان به پایان رسیده است، اضافه کرد: در ساخت این ضریح 40 قلم‌زن زنجانی با اساتید این کار همکاری داشته‌اند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با تأکید بر این‌که این ضریح از محل کمک‌های مردمی استان زنجان ساخته شده است، گفت: مردم و خیرین استان می‌توانند برای بازدید از این نیم ضریح به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مراجعه کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در بازدید از نیم ضریح حرمین شریفین امامین عسکریین با تأکید بر این‌که ساخت این نیم ضریح در استان زنجان یک کار عظیم فرهنگی است، گفت: این برای هم‌استانی‌ها و همه مردم ایران افتخار بزرگی است.
مرتضی صفری با بیان این‌که صدا و سیمای مرکز زنجان برای انعکاس این کار عظیم همچون گذشته آمادگی کامل دارد، افزود: تمام ظرفیت‌های رسانه به کار گرفته خواهد شد، تا بتوانیم گامی برای اهل بیت (ع) برداریم.

 حرم مطهر امام هادی (امام دهم) و امام حسن عسکری امام یازدهم (معروف به عسکریین) که در سامرا و شمال بغداد عراق واقع شده است در سال 2006 مورد حمله تروریستی قرار گرفت و بخش زیادی از حرم مطهر تخریب شد.