به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام به نقل از خبرگزاری رضوی، امیدوار آقایی، اظهار داشت: پروژه‌ای که در دست اقدام داریم حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها است، که این مأموریت بر عهده مردم مؤمن و متدین استان خوزستان گذاشته‌ شده است.
وی افزود: کار بازسازی حرم مطهر حضرت زینب (س) در حال انجام است، به حمدالله نقاط آسیب‌دیده بیرون کاملا بازسازی شده و در حال ساخت صحن حرم مطهر هستیم. ما نمی‌گذاریم بار دیگر اهل‌بیت (ع) به اسارت بروند.
جانشین ستاد عتبات و عالیات استان خوزستان بیان کرد: در نجف اشرف دو هزار متر مربع صحن حضرت زهرا (س) در حال ساخت بوده که ما در این پروژه هم مشارکت داریم. مردم مؤمن آبادان در ساخت دو درب بزرگ از درب‌های مسجد کوفه و حرم حضرت مسلم (ع) مشارکت دارند.
وی گفت: حرم مطهر امام جواد (ع) در کاظمین طرفین خیابان صاحب‌الزمان به شکل بین‌‌الحرمین کربلا برای اسکان زائران ایرانی و غیر ایرانی در حال ساخت هستیم که بخشی از طرح کامل و در اربعین امسال مورداستفاده قرار گرفت.
آقایی عنوان کرد: همه مردم خوزستان به حمدالله در بازسازی عتبات مقدسه مشارکت خوبی دارند و در میان همه استان‌های کشور خوزستان توانسته جزو استان‌های برتر باشد، از استانی که دروازه ورود تشیع به ایران است توقع کمتری نداریم.


مردم هندیجان رتبه‌های اول تا سوم خوزستان را کسب کرده‌اند


جانشین ستاد عتبات و عالیات استان خوزستان بیان کرد: مردم متدین هندیجان جزو شهرهای برتر استان خوزستان بوده و به حمدالله در سه سال گذشته رتبه‌های اول تا سوم استان را کسب کرده‌اند.
وی گفت: هندیجان بیشترین مشارکت را با توجه به تعداد جمعیت و سهمی که برای این عزیزان در نظر گرفتیم داشته و مشارکت هم خواهران و هم برادران بسیار عالی بوده، مردم ما در کارهای خیر پیش‌‌قدم هستند.
آقایی عنوان کرد: به سبب اقدامات و فعالیت‌های خداپسندانه مردم مؤمن خوزستان به‌ ویژه هندیجان همین‌جا از رسانه انقلابی تسنیم از همه مؤمنین که کمک کردند تا بتوانیم توطئه‌های خبیثانِ دشمنان اهل‌بیت (ع) را خنثی کنیم، تقدیر و تشکر می‌کنم.