به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام»، سرهنگ غلام صحرایی با اشاره به اجتماع بیش از ده هزار نفر از زائران ایرانی حرم اباعبدالله الحسین علیه السلام در پایانه بین المللی این شهرستان برای عزیمت به کشور عراق گفت: این فرماندهی با همکاری دیگر رده‌های انتظامی برای جلوگیری از سردرگمی زائران اقدام به ساماندهی و کنترل تردد زوار نموده است .
وی در ادامه با تاکید بر رایزنی جهت حل مشکلات گذرنامه زوار افزود : در آستانه اربعین حسینی و حرکت پرشور زائران حرم امام حسین علیه السلام از سراسر کشور و دیگر کشورهای همسایه به سمت شهرستان مهران جهت عزیمت به کشور عراق این یگان جهت تسهیل در هدایت خروج مسافرین و همکاری با اداره گذرنامه با تمام توان خود در پایانه بین المللی مهران حضور پیدا کرده و تا خروج کلیه زائرین و بازگشت آنان به میهن اسلامی برای خدمت رسانی در آمادگی کامل به سر می برند.
وی با تاکید براینکه زائران باید حتما گذرنامه و ویزای کشور عراق را به همراه داشته باشند، افزود: در غیر این صورت از تردد آنان به خاک عراق جلوگیری می شود. فرمانده هنگ مرزی مهران با اشاره به اینکه زائران با ماموران مرزبانی و عوامل گذرنامه همکاری لازم را داشته باشند، گفت: مراقب افراد سودجو و فرصت طلب در مبادی مرزی و شهر مهران باشند.
وی در پایان تاکید کرد: زائران از دست زدن به اشیای مشکوک و وسایل بلاصاحب همچنین از پذیرفتن ساک و وسائل دیگران به هر بهانه ای خودداری کنند.

 


به نقل از عتبات نیوز