به گزارش کرب‌و‌بلا، شتاب‌دهنده «شفق» در راستای ترکیب نوآوری و دانش با فعالیت‌ها و محصولات فرهنگی مذهبی، این بار با مشارکت ستاد اربعین اقدام به برگزاری رویدادی تحت عنوان «فرصت‌هایی به پای پیاده» کرده است.

این رویداد که امسال برای دومین سال پیاپی است که برگزار می‌شود، ماهیت نوآورانه، کارآفرینانه و استارت‌آپی دارد که به آماده‌سازی محصولات، خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها برای ارائه در پیاده‌روی اربعین امسال کمک می‌کند. سال گذشته از مجموع 12 تیم، 4 محصول به مرحله تولید رسید و در اربعین مورد استفاده زائران قرار گرفت. 

ثبت‌نام و شرکت برای عموم علاقه‌مندان به پیاده‌روی اربعین، خلاقان و ایده‌پردازان فرهنگی و صاحبان محصولات و خدمات فرهنگی آزاد است. این رویداد از روز چهارشنبه 3 آبان لغایت شنبه 6 آبان برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاوه بر ستاد اربعین، فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز)، مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی و همچنین کانون فرهنگی هنری زیتون در برگزاری این رویداد خلاقانه همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند در کانال تلگرامی ShafaghChannel@ گزارشی از طرح‌ها و برنامه‌های سال گذشته را ببینید و با مراجعه به این لینک (https://evand.com/events/arbaeen96) در این رویداد ثبت‌نام کنند.

159.jpg