به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از واحد خبر روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، سومین نشست داخلی کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان (کمیسیون رسیدگی به امورات اربعین حسینی) با حضور اعضا در محل این ستاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، اهمیت برگزاری جلسات این کمیسیون را شناسایی مشکلات و تلاش در جهت انجام هماهنگی‌های بیشتر برای رفع کاستی‌ها و نیز ارائه خدمات بهتر به زائرین اربعین حسینی دانست.

موسوی افزود: این کمیته پس از پایان اربعین سال گذشته به صورت روزانه پیگیر برطرف کردن مشکلات بود و در این رابطه جلسات متعددی با آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه، استاندار، معاونان استاندار، مدیران دستگاه‌های مسئول در اربعین و نیز جلسات شورای اداری استان و همچنین حضور در جمع مدیران مواکب تمامی شهرهای استان را داشته‌ایم.

مسئول کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ضمن توصیه به رعایت دقیق مسائل شرعی و اخلاق دینی در مواکب، تاکید کرد: باید با همکاری مدیران مواکب در اسرع وقت کار صدور پروانه مواکب به اتمام برسد.

وی بیان کرد: ستادهای تابعه در شهرستان‌ها در اسرع وقت با هماهنگی ائمه جمعه و فرمانداران نسبت به راه‌اندازی و فعال‌سازی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای پشتیبانی از مواکب اربعین حسینی شهرستان مربوطه به منظور اسکان و تغذیه زائرین اقدام کنند.‌