به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از ایکنا، محسن جاهد، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: هم اکنون دو طرح دینی در دست دارم که در صورت مهیا شدن شرایط می‌خواهم هر دوی آن‌ها را جلوی دوربین برم. طرح اول «وقتی مسیح می‌گرید» نام دارد که ایده آن از محمدرضا ورزی است.

وی افزود: محمدرضا ورزی در صورت مهیا شدن سرمایه، کارگردانی کار را بر عهده خواهد داشت، البته وی هم اکنون در حال تحقیق بر روی فیلمنامه این فیلم است، چون قصه روایتی تاریخی از عاشورا دارد که در آن داستان ستاره خضرا مد نظر قرار گرفته است.

وی متذکر شد: برای این فیلم سرمایه‌گذاری مناسب نیاز است، چون می‌خواهیم اثر تولیدی بازخورد و مخاطب بین‌المللی نیز داشته باشد، حتی درصدد هستیم در صورت مهیا شدن شرایط از بازیگران خارجی نیز در فیلم‌مان استفاده کنیم.

جاهد درباره دیگر فعالیت‌هایش نیز اطلاع‌رسانی کرد: «مسیح» عنوان فیلمنامه‌ای دیگر است که هم‌اکنون مراحل تحقیقاتی را طی می‌کند. این کار برداشتی نو از داستانی عاشورایی است که تا به حال گفته نشده، البته تا نگارش فیلمنامه نمی‌خواهم چیزی از قصه بیان کنم، اما همین اندازه می‌گویم که این فیلم با هدف نزدیکی ادیان جلوی دوربین خواهد رفت.

وی در انتهای خبر خود آورده است: تهیه‌کنندگی این فیلم را خود بر عهده دارم، اما درباره انتخاب کارگردان هنوز به نتیجه‌گیری قطعی نرسیده‌ام، ولی سعی می‌کنم فیلم‌سازی برای این کار انتخاب شود که سینمای تاریخی را به خوبی می‌شناسد.