به گزارش کرب‌وبلا، کانون فرهنگی زیتون در نخستین روز گردهمایی دوستداران امام حسین (ع) میزبان مهمانانی از عتبه مقدس حسینی، اساتید حوزه رسانه و فضای مجازی، پژوهشگران عاشورایی و دوستداران امام حسین (ع) بود.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین رافد التمیمی از موسسه وارث الانبیا وابسته به عتبه مقدس حسینی با اشاره به شیوه‌های نوین اطلاع رسانی در زیتون و توجه ویژه فعالین آن به معرفی سیدالشهدا (ع) در فضای مجازی گفت: آشنایی با چنین مجموعه‌ای بسیار امیدوارکننده است و موسسه وارث الانبیا تمایل دارد در بسیاری از حوزه‌ها با مجموعه فرهنگی زیتون تعامل و همکاری داشته باشد. 

دکتر سعید مجردی ریس هئیت مدیره موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و حجت الاسلام آقامیری مدیرعامل موسسه تبیان نیز دیگر مهمانان نخستین روز گردهمایی بودند که از نزدیک در جریان روند کاری و فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی قرار گرفتند. 

دکتر مجردی در خصوص اقدامات صورت  گرفته در زیتون گفت: این مجموعه فرهنگی که چندین سال است بدون چشمداشت‌های دنیوی در راستای معرفی امام حسین (ع) گام برداشته است، اقدامات ارزشمند، برجسته و ماندگاری انجام داده است.

در ادامه حجت الاسلام آقامیری ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای مجموعه زیتون، گفت: این مجموعه که به همت جوانان تحصیلکرده فعالیت می‌کند، توانسته است با اجرای پروژه‌های متفاوت قدم بسیار مبارکی در معرفی سیدالشهدا (ع) بردارد.

 همچنین سید عبدالحسین رئیس السادات، رایزن فرهنگی ایران در پاکستان نیز همزمان با افتتاحیه گردهمایی در کانون زیتون حضور یافت.

گفتنی است نخستین روز گردهمایی مجمع دوستداران امام حسین (ع) 13 اردیبهشت ماه 1396 در کانون فرهنگی زیتون برگزار شد. 

مشروح نشست‌ها و گفت‌و‌گو ها به زودی در وب‌سایت کرب‌و‌بلا منتشر خواهد شد.