به گزارش کرب‌و‌بلا، نشست «نقد و بررسی عملکرد رسانه‌های ایران در حوزه دین» به همت کانون فرهنگی زیتون برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، کانون فرهنگی زیتون به مناسبت اعیاد شعبانیه گردهمایی مجمع دوستداران امام حسین (ع) را برگزار می‌کند که در آن نشست‌های تخصصی با محوریت سیدالشهدا (ع) و با حضور اساتید دانشگاهی، پژوهشگران و کارشناسان حوزه دین و فرهنگ برگزار خواهد شد.

نشست «نقد و بررسی عملکرد رسانه‌های ایران در حوزه دین» با حضور حبیب عباسی، سردبیر خبرگزاری شفقنا، فرید مدرسی، فعال رسانه‌ای در حوزه دین و سیاست و مسئول تحقیق و توسعه شهر کتاب، امیر عبدالرضا سپنجی، رییس سابق پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات و علی اشرف فتحی، پژوهشگر و مدیرمسئول ماهنامه تقریرات برگزار خواهد شد.

کارشناسان در این نشست به بررسی عملکرد رسانه‌های ایران در حوزه دین و فرهنگ و وضعیت نسبی این رسانه‌ها در مقایسه با رسانه‌های جهانی خواهند پرداخت.

هدف از این نشست بررسی ویژگی‌های یک رسانه حرفه‌ای در حوزه دین است. اینکه یک رسانه دینی با چه المان‌هایی می‌تواند در راستای تبلیغ دین قدم بردارد بدون آنکه منجر به سو استفاده از دین و مذهب در حوزه‌های مختلف شود. 

بررسی عملکرد ادیان و مذاهب دیگر در حوزه رسانه و اینکه رسانه‌های دینی در ایران چه کمبودهایی دارند از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست خواهد بود.

این نشست در روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت ماه ساعت 18 تا 20 در کانون زیتون برگزار می‌شود.

گفتنی است این گردهمایی از مجموعه نشست‌هایی است که در تاریخ‌های 13، 14 و 15 اردیبهشت در محل کانون فرهنگی زیتون به آدرس تهران، خیابان شریعتی، ابتدای ظفر، کوچه صبر، کوچه مطهری، بن‌بست صفائی، پلاک 7 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت کرب‌و‌بلا (به آدرس https://www.karbobala.com/news/info/3749) و یا ربات تلگرامی IHLC_bot@  از جزئیات این گردهمایی مطلع شوند.

 

poster_Event_3_copy.jpg