به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از ستاد خبری دومین سوگواره فرهنگی هنری عبرات؛ پرویز پورحسینی، بازیگر سریال «مختارنامه» با انتقاد به کمبود تولید آثار سینمایی و تلویزیونی مذهبی نظیر این سریال گفت: متاسفانه من نظر انتقادی نسبت به کمیت تولیدات مذهبی در تلویزیون و سینما دارم و برایم جای سوال است که چرا باید با گذشت چند سال از اولین مرتبه پخش «مختارنامه»، این سریال همه ساله و برای چند نوبت، دوباره در کنداکتور پخش شبکه‌های مختلف تلویزیونی قرار بگیرد و کمتر به تولید آثار فاخر دیگری مانند این سریال اقدام شود؟!

وی افزود: چرا تنها سریالی نظیر «مختارنامه» باید درباره کربلا ساخته و پخش شود و آثار فاخر دیگری مانند این سریال را درباره این موضوع مهم نبینیم؟!

بازیگر نقش میثم تمار در «مختارنامه» ادامه داد: صداوسیما و کسانی که در حوزه تولید فیلم و سریال دست‌اندرکار هستند، نباید از موضوعات این چنینی غافل شوند. چراکه جامعه به ساخت این نوع آثار هنری که رنگ و بوی مذهبی داشته باشند، نیاز دارد و آن‌ها باید به این مقوله بیشتر بپردازند.

پورحسینی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم این مردم هستند که درباره یک سریال قضاوت می‌کنند و آنها باید درباره سریال «مختارنامه» نظر بدهند که با استقبال از آن می‌توان نظرشان را فهمید.

گفتنی است دومین سوگواره فرهنگی هنری عبرات در 10 بخش به همت ستاد مرکزی اربعین برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار به این رویداد تا 20 دی ماه تمدید شده است.