به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام»، علی المالکیش نائب رئیس شورای استانی کربلای معلی با بیان اینکه در آستانه برگزاری زیارت میلیونی محرم هستیم، گفت: دولت محلی اقدامات لازم برای مهیا ساختن فضای امن و آرام جهت برگزاری موفقیت آمیز این مراسم را اتخاذ کرده است. وی در ادامه به اتخاذ طرح‌های جدید و متفاوت با طرح‌های سال گذشته به منظور برگزاری موفقیت آمیز مراسم عاشورای سال جاری خبر داد و بر لزوم برگزاری مراسم زیارت عاشورای حسینی بدون ایجاد مزاحمت برای مردم و ساکنان محلی تاکید کرد.
مالکی با اشاره به مشارکت نیروهای امنیتی آموزش دیده به منظور محافظت از جان زائران حسینی علیه السلام در طرح امنیتی امسال کربلا در روز دهم محرم، از موافقت شورای استانی کربلای معلی با اختصاص بودجه لازم برای برگزاری موفقیت آمیز مراسم عاشورای سال جاری خبر داد و افزود: ما منتظر حضور استاندار کربلا برای حضور در جلسه شورای استانی کربلا و ارائه گزارش درباره طرح امنیتی امسال هستیم.
وی از احتمال مشارکت اعضای این شورا در طرح امنیتی و خدمتگزاری به زائران سید الشهداء علیه السلام خبر داد و تاکید کرد که زیارت روز دهم محرم بودجه کمتری نسبت به زیارت اربعین حسینی نیاز دارد و لذا سعی می‌شود که بودجه‌ بیشتری برای زیارت اربعین حسینی اختصاص داده شود.

 


به نقل از شیعه نیوز