به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام»، نخستین سوگواره مجازی فیلم و عکس «محتشم» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با مشارکت گروه سایت‌های پرشین بلاگ و سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود.

 علاقه‌مندان برای ارسال فیلم‌ها و عکس‌های مرتبط با مراسم‌های سوگواری، دسته‌های عزاداری و سایر آیین‌های عاشورایی می‌توانند به نشانی اینترنتی http://www.zigur.com/moharam مراجعه و آثار خود را در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای ارسال کنند.

بر اساس این گزارش هر شهروند می‌تواند از طریق نشانی اینترنتی مذکور به تعداد دلخواه خود عکس‌های دارای فرمت JPG و فیلم‌های دارای فرمت 3GP یا AVI که از طریق دستگاه تلفن همراه، دوربین‌های حرفه‌ای و یا غیرحرفه‌ای، عکاسی یا فیلمبرداری کرده است را به دبیرخانه مجازی سوگواره ارسال کرده و هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسال شده توسط افراد وجود ندارد.

همچنین آخرین مهلت ارسال آثار پایان ماه محرم بوده و در اربعین سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام از برگزیدگان این سوگواره تقدیر خواهد شد.

جوایز نفرات اول، دوم و سوم به ترتیب در هر دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای، سه سکه، دو سکه و یک سکه تمام بهار آزادی به همراه هزینه اقامت رایگان در یکی از شهرهای مذهبی کشور به انتخاب نفرات برتر بوده و از نفرات چهارم و پنجم با اهدای لوح تقدیر و تندیس سوگواره تقدیر خواهد شد.

در پایان این سوگواره، نمایشگاهی مجازی از آثار شرکت کنندگان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار خواهد شد.

 


به نقل از فارس