به گزارش کرب و بلا به نقل از پارسینه، پیش از این ضرغامی در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشته بود که زمان فیلم‌برداری صحنه‌های مربوط به حضرت عباس (ع) در سریال «مختارنامه» به میرباقری گفته که این صحنه از تلویزیون پخش نخواهد شد.

میرباقری اما جمعه شب (15 آبان) این حرف‌ها را رد کرد و گفت که من این مطلب را اخیراً دیده‌ام و ای کاش آن موقع آقای ضرغامی به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما چنین حرفی را به ما می‌زد تا فکر دیگری می‌کردیم.

 

میرباقری گفت: «زمانی که ضرغامی سر صحنه‌ فیلم‌برداری سریال «مختارنامه» آمد ما داشتیم صحنه‌های کربلا را ضبط می‌کردیم، اما پیش از آن ما صحنه‌های مربوط به حضور حضرت عباس (ع) را ضبط کرده بودیم. من به عنوان اشانتیون صحنه‌های مربوط به حضرت عباس (ع) را برای آقای ضرغامی و همراهانشان پخش کردم و واکنش همه هم مثبت بود. انگار کسی منبر رفته بود و داشت در مورد آن حضرت حرف می‌زد و حاضران هم منقلب شده بودند.»

 

ضرغامی این مطلب را زمانی نوشت که فیلم «رستاخیز» ساخته‌ احمدرضا درویش یک روز پس از اکران توقیف شده بود.

 

میرباقری حتی به حضور مهدی فخیم‌زاده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در آن دیدار اشاره کرد و گفت که فخیم‌زاده به من گفت تو به نمایش آن اسطوره‌ مذهبی که در ذهن همه‌ ما حضور دارد نزدیک شده‌ای.

 

عزت‌الله ضرغامی که این روزها حسابی در اینستاگرام فعال شده هنوز واکنشی به این حرف‌ها نشان نداده است.

 

بهروز افخمی مجری برنامه هم پس از حرف‌های میرباقری به شوخی گفت که آقای ضرغامی هم احتمالاً به خودش گفته خودمان پول داده‌ایم و زمان پخش هم حذفش می‌کنیم.