داعش (دولت اسلامی عراق و شام) که در حال حاضر خود را دولت اسلامی می نامد، گروهی تکفیری است که بخش‌هایی از شمال سوریه و عراق را در تصرف خود دارد.

داعش سودای حکومت بر منطقه بزرگی را در سر می پروراند. در نقشه ترسیمی آن ها علاوه بر حکومت شام و عراق٬ حکمفرمایی از شمال آفریقا تا خراسان بزرگ ترسیم شده است و قصد دارند پله پله به هدف خود نزدیک شوند.

این گروه تکفیری تروریستی٬ بارها حملات پراکنده ای را در شهرهای مذهبی عراق از جمله سامرا انجام داده و هر ازچند گاهی تهدیداتی پیرامون حمله به کربلا کرده است که هر بار با پاسخ محکم مراجع و شیعیان مواجه است.

«کرب و بلا» در راستای رسالتی که برای خود تعریف کرده است در قالبی جدید و متفاوت اقدام به پوشش اخبار برگزیده داعش به صورت مکان محور کرده است تا مخاطبین این سایت هر روز از آخرین تحرکات داعش در عراق باخبر شوند. 

در ادامه عناوین اخبار برگزیده داعش در هفته گذشته را مشاهده می کنید. همچنین از طریق این لینک می توانید اخبار مکان محور داعش را ببینید.

داعش شهرتاریخی نمرود را با خاک یکسان کرد

شهر تاریخی نمرود که در قرن 13 پیش از میلاد مسیح و در حاشیه رود دجله بنیان گذاشته شد به دست تروریست‌های تکفیری داعش تخریب و با خاک یکسان شد.

داعش جنایاتش را روزنامه کرد + تصاویر

عناصر داعش به تازگی اقدام به چاپ و توزیع روزنامه در حلب سوریه کرده اند که حاوی جنایات و دروغ‌های رایج این گروه تروریستی است.

مجازات داعش برای فوتبالیست های عراق

گروه تروریستی داعش در شهر موصل در دستوری جدید بازی فوتبال را در این شهر ممنوع اعلام کرد. داعش دلیل این اقدام را بدعت بودن فوتبال دانست و مجازات سرپیچی از این قانون را پنجاه ضربه شلاق اعلام کرد.

گردان‌های تروریستی زنان در سوریه + تصاویر

گروه‌های تروریستی در سوریه با تقلید از داعش در شرق این کشور، گردان‌های رزمی ویژه زنان تاسیس کرده‌اند.

داعش کارت ملی هم صادر کرد! + عکس

گروه تروریستی داعش برای اهالی استان رقه سوریه، کارت شناسایی ویژه ای را صادر کرده است.