محسن نظافتی مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور زمان پیش ثبت نام اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات را 18 بهمن ماه اعلام کرد.

وی افزود: متقاضیان اعزام به عتیات عالیات درایام تعطیلات نوروز، میتوانند از روز شنبه 18 بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا ساعت 16 روز 25 بهمن ماه با مراجعه به سایت پیش ثبت نام به نشانی www.atabat.haj.ir نام نویسی کنند.

وی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده 30 بهمن ماه قرعه‌کشی متقاضیان به عتبات در دوره جدید انجام میشود که این عزیزان میتوانند از 2 اسفند ماه نتایج قرعه‌کشی را در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانی www.atabat.haj.ir مشاهده و جهت قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام کنند. 

نظافتی اظهار داشت: اعزام‌های دوره جدید و نوروزی عتبات عالیات از 21 اسفند ماه امسال آغاز و تا 25 خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: در نوروز امسال برای سفرهای هوای بسته‌های 3، 4 و 7 روزه و برای سفرهای زمینی بسته 6 روزه پیش بینی شده است، اما بسته ده روز به دلیل ظرفیت محدود اسکان و تقاضای بالا از 25 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف و مجددا پس از این ایام راه اندازی خواهد شد.