یگان رزمی العباس(ع) در عملیات گسترده پاکسازی استان صلاح الدین از لوث تروریست‌های تکفیری داعش مشارکت دارد.

«میثم الزیدی» سرپرست یگان العباس(ع) از آغاز این عملیات از صبح روز جمعه 12 آبان‌ماه 93 که با هدف پاکسازی استان صلاح الدین از لوث وجود تروریست‌های داعش بود خبر داد.

وی محل این عملیات را بخش‌های باقیمانده از روستای «سید غریب»، منطقه «آل شبل» و منطقه «الرفیعات» اعلام نمود.

الزیدی از حضور نیروهای یگان رزمی العباس در کنار نیروهای ارتش و نیروهای داوطلب مردمی در نبرد سنگین آزاد سازی این مناطق خبر داد.

وی از بمباران مواضع تروریست‌های داعش از سوی نیروهای این یگان بوسیله موشک و توپ براساس اطلاعات هواپیماهای شناسائی خبر داد و گفت: خبرهای خوشحال کننده‌ای در روزهای آینده برای ملت عراق خواهیم داشت.

لازم به ذکر است یگان رزمی العباس(ع) در عملیات پاکسازی شهرهای بلد و الدجیل از لوث وجود داعش مشارکت و حضور فعال داشته است.

یک منبع امنیتی در استان صلاح‌الدین نیز از آزادسازی کامل منطقه سید غریب در شمال غرب الدجیل واقع در 120 کیلومتری جنوب تکریت و به هلاکت رسیدن 7 تک تیرانداز تکفیری خبر داد.

یادآور می‌گردد یگان رزمی العباس(ع) وابسته به آستان مقدس حرم مطهر حضرت عباس(ع) علاوه بر مشارکت در عملیات آزادسازی استان صلاح الدین با توانمندی تمام در نبرد آزادسازی منطقه جرف النصر (جرف الصخر سابق) دوشادوش نیروهای ارتش شرکت داشت. این یگان از نیروهای مردمی تشکیل گردیده که پس از دریافت آموزش‌های نظامی فشرده و با تکیه بر ایمان و عزم حسینی در نبرد با نیروهای تروریستی مشارکت نموده و شهدای زیادی را تقدیم نموده است.