در شرایطی که حامیان اصلی تکفیری‌ها با تشکیل ائتلاف به اصطلاح ضد داعش، وانمود می‌کنند که دیگر از تکفیری‌ها حمایت نمی‌کنند و روند ارسال مهمات و تجهیزات برای آن‌ها متوقف شده، اما تصاویر داعش نشانگر این واقعیت است که ارسال محموله‌های اهدایی برای داعش همچنان ادامه دارد.

یک هفته پس از فاش شدن رهاسازی محموله‌های امدادی با چتر در مناطق تحت سلطه تکفیری‌ها، تروریست‌های داعش امروز نخستین فروشگاه پوشاک و ملزومات خود را افتتاح کردند. در این بوتیک، انواع لباس‌ها، جلیقه‌ها، کلاه، زانو بند، دستکش، کوله پشتی و ... کاملاً جدید و با کیفیت خوب عرضه می‌شود.

در تصاویر چند روز اخیر، تروریست‌های داعش سلاح‌های کاملاً نو و جدید در دست دارند و حتی از لباس‌های سنتی و کهنه و متفرقه نیز دیگر خبری نیست و هر گروه، به فراخور جایگاه و ماموریتش، از پوششی ویژه و حرفه ای با تمام جزئیات و امکانات بهره می‌برد.

 همانطور که اغلب سلاح‌های جدید تروریست‌ها، همانند موشک‌های دوش پرتاب استینگر، مختص ارتش امریکاست و نمی‌توان آن‌ها را در پادگان‌های عراق و سوریه و در میان غنائم جنگی داعش پیدا کرد، لباس‌ها و پوشش آن‌ها نیز در پادگان‌های عراق و سوریه یافت نمی‌شود و شباهت زیادی به پوشش نیروهای ویژه یک همسایه شمالی عراق و نیز، نظامیان رژیم صهیونیستی دارد.

هفته پیش داعش تصاویری از یگان ویژه ضربت خود در رقه را منتشر کرد که پوشش آن‌ها از تمام لوازم و تجهیزات جدید مخصوص نیروهای ویژه ضد شورش امریکا برخوردار بود.

در روزهای اخیر، مقامات رسمی عراق بارها نسبت به رها کردن محموله‌های کمکی توسط هواپیماهای امریکا در مناطق تحت سلطه تکفیری‌ها اعتراض کرده‌اند و پلیس عراق نیز، در دو مورد از فرود محموله‌ها با چتر و بالن برای داعش فیلم گرفته‌اند.

13931013180908559_PhotoL.jpg