به گزارش سایت تخصصی امام حسین علیه السلام به نقل از شیعه آنلاین، سید «محمد میری» از اعضای تولیت آستان مقدس حرم حضرت رقیه (سلام الله علیها) در تماسی تلفنی با پایگاه خبری شیعه آنلاین، ضمن تکذیب خبر ارسال شدن هرگونه فکس تهدید آمیز به این تولیت، وجود هرگونه طرحی برای انفجار این حرم را رد کرد.

«محمد میری» در ادامه افزود: از چند روز پیش خبری در برخی سایت ها به نقل از سایت شما منتشر شده و پیامکی نیز میان عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام رد و بدل می شود مبنی بر اینکه طرحی وجود دارد که بر اساس آن قرار است حرم حضرت رقیه (سلام الله علیها) منفجر شود. بنده اعلام می دارم که این خبر به هیچ وجه درست نیست و منبعی که این خبر را به شما داده، نادرست بوده است.

وی در ادامه افزود: درب حرم حضرت رقیه (سلام الله علیها) همه روزه از ساعت 4 صبح به روی همه شیعیان و عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) و مسلمانان جهان، باز می شود و یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء بسته می شود. اینکه گفته می شود خادمان این آستان مقدس، حرم را از ترس منفجر شدن ترک کرده اند، به هیچ وجه درست نیست.

گفتنی است چند روز پیش خبری تحت عنوان «طرح وهابی ها برای انفجار حرم حضرت رقیه (س)» را منتشر کردیم و در آن به نقل از یک منبع سوریه ای از ارسال یک فکس تهدید آمیز مبنی بر طرح انفجار حرم حضرت رقیه (سلام الله علیها) خبر دادیم.