به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "رشید فیلح" فرمانده عملیات الانبار، به پایگاه خبری شبکه السومریه، اعلام کرد: ارتش عراق، محل استقرار شاکر وهیب از رهبران بارز گروهک داعش و 10 تن دیگر از سران این سازمان تروریستی را در موقعیتی در منطقه کبیسه شناسایی کرد.

وی افزود: ارتش عراق، پس از شناسایی موقعیت تروریست‌ها، مشخصات آن‌ها را به نیروی هوایی ائتلاف بین المللی عملیات ضد داعش مخابره کرد و آن‌ها در سه حمله دقیق به موقعیت ِ مزبور، همه تروریست‌های موجود در آن را به هلاکت رساندند.

رشید فلیح در ادامه تاکید کرد که در این عملیات "صالح دحام، ابومسلم، عبدالرحمان عارف، صباح وهیب، رائد فاضل، عقیل نوری و عمر فاضل نیز به هلاکت رساندند که همه این افراد از رهبران بارز داعش هستند.

فرماندهی پلیس استان الانبار، دیروز یک شنبه، از احتمال کشته شدن 9 تن از رهبران داعش خبر داده بود و این خبر امروز تأیید شد.

alalam_635482219837159955_25f_4x3.jpgalalam_635482203084154292_25f_4x3.jpg

نکته قابل توجه در باره وهیب آن است که باوجود انتشار فیلم‌ها و تصاویر متعدد که حاکی از قساوت و وحشی گری این تروریست داعشی است، روزنامه انگلیسی دیلی میل چند ماه پیش او را عضو "خوش چهره" و جذاب داعش لقب داده بود که برخلاف دیگر فرماندهان، جرأت کرده تصاویر خود را با صورت بی نقاب منتشر کند.

دیلی میل در گزارشی پیرامون این تروریست داعشی نوشته بود: چهرهٔ جذاب (!) او موجب گرایش زنان مناطق مختلف خاورمیانه به داعش بوده است!