در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران، «وب سایت تخصصی امام حسین علیه السلام» از نظر هیات داوران در زیرگروه دین و معارف به رتبه اول دست یافت.

به گزارش «سایت تخصصی امام حسین علیه السلام»، امسال نیز پنجمین دوره جشنواره وب ایران در سراسر کشور برگزار شد تا وب سایت های ایرانی در گروه های مختلف به رقابت با یکدیگر بپردازند. پس از داوری صورت گرفته، برگزیدگان جشنواره امسال در مراسم اختتامیه –که روز چهارشنبه 25بهمن ماه 1391 برگزار گردید- معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

بیش از 6000 وب سایت معتبر کشور در این جشنواره در 54 گروه به رقابت پرداختند. این وب سایت‌ها توسط 140 داور که از میان متخصصان این حوزه٬ خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات٬ مدیران سایت‌های برتر فارسی و ... انتخاب گردیده‌اند با ملاک‌هایی نظیر محتوا  (Content)، کارکرد(Performance)، تعامل (Interactivity) تجربه کلی (Overall Experience) و... مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

در گروه «دین و معارف» 5 سایت «وب سایت تخصّصی امام حسین علیه السلام»، «پایگاه فرهنگی ، مذهبی شیعه ها»، «ای-پرسش»، «ظهور12» و « اسلام کوئست» به عنوان نامزدهای بهترین پایگاه اینترنتی این حوزه انتخاب شدند که در این میان «وب سایت تخصّصی امام حسین علیه السلام» توانست رتبه اول را از نگاه هیأت داوران به خود اختصاص دهد.

 

 

گفتنی است جشنواره وب ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که از سال 1387 تاکنون پنج دوره آن برگزار گردیده است. هدف اصلی از برگزاری جشنواره وب ایران،  تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی است. لازم به ذکر است که این دوره با همکاری مرکز رسانه های دیجیتال وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

یادآوری می گردد که پیش از این، در سالهای 89 و 90، «سایت تخصصی امام حسین علیه السلام» حائز عنوان غرفه برتر نمایشگاه رسانه های دیجیتال نیز شده بود.

تصویر تندیس دریافتی از پنجمین جشنواره وب ایران به عنوان وب سایت برتر در حوزه دین و معارف: