سلام!

راستش من عاشق شده‌ام، اگر تعجب کرده‌ای همین اول کار این را بگویم که تعجبت را بگذار برای چند سطر بعد، چون عاشق شدن کسی که تعجب ندارد! جوان است و هزار و یک آرزو!!  شاید همان طور که لبخند ملیحی زده‌ای و می‌خواهی به من تبریک بگویی، پیش خودت فکر می‌کنی که من عاشق چه چیز معشوقم شده‌ام؟ بگذار خیالت را راحت کنم تا خودت را خسته نکنی و به سلول‌های محترم خاکستریت فشار نیاوری!!

راستش من دلباخته نگاه دلربای چشم‌هایش نشدم؛ چون اصلا چشم ندارد!!

من عاشق لبخند‌های به شیرینی قندش هم نشدم؛ چون اصلا او لب و دهانی ندارد که خنده‌ای بر آن نقش بندد!

 من عاشق گیسوان تاب دارش هم نشدم؛ چون اصلا گیسو ندارد! ...

یادت هست که گفتم تعجبت را بگذار برای چند سطر بعد، حال می‌توانی متعجب باشی! من عاشق مُشتی صفر و یک شده‌ام! صفر و یک‌هایی که کنار هم قرار گرفتنِ با قاعده‌شان مرا شیدای خود کرده است. من دل باخته صد‌ها خط  کدی شدم که معشوقم را به صورت سایتی در این دنیای شلوغ مجازی در آورده اند! شاید پیش خود دیوانه‌ام بدانی! اما من، این صفر و یک‌ها را زنده تر از ده‌ها آدمی می‌دانم که من و تو در طول روز از کنارشان عبور می‌کنیم!

دوست عزیز من!

 چه فرقی می‌کند که کجای این کره خاکی زندگی می‌کنی! مهم این است که من و تو تمام روزهای سال را می‌شماریم تا به اول محرم برسیم و برای محرم دل تنگیم وقتی که هنوز به پایان نرسیده. تمام آرزوهایم در یک جا خلاصه می شود؛ کربلا!

اگر می‌خواهی آرام شوی، کافی است وقتی روبروی مانیتور کامپیوترت نشستی و سایت را باز کنی، خوب گوش هایت را تیز کنی ... قطعا صدای نفس‌های صدها نفری که از جنس توهستند و در آن لحظه مثل تو در سایت سِیر می‌کنند آرامت می‌کند! راستش ما باید یکدیگر را یک جای این دنیای شلوغ و حیله گر پیدا کنیم؛ جایی که از روزمرگی و دنیا طلبی جدا باشد؛ ما باید دفاع کنیم از اربابمان، از اعتقادمان، از هستی‌مان، از عشقمان، از گریه‎هایمان و از پیراهن‌های سیاهمان!

...  

شاید تو هم مثل من روزی برات کربلایت را از این آدرس  بخواهی http://www.karbobala.com

 و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ...

منتظرتان هستیم!

 یا علی